piątek, 16 sierpnia 2013

Żyję w zgodzie i harmonii



W bezkresie życia, w którym jestem, wszystko jest doskonałe,
całkowite i pełne
Żyję w zgodzie i harmonii z każdym, kogo znam.
Głęboko w moim wnętrzu jest nieskończone źródło miłości.
Pozwalam teraz wypłynąć tej miłości na powierzchnię.
Wypełnia ona moje serce, moje ciało, mój umysł i świadomość,
całą moją istotę.
Promieniuje ze mnie we wszystkich kierunkach
i powraca do mnie pomnożona.
Im więcej miłości daję, tym więcej mam jej do dania.
Jej zasoby są nieograniczone.
Życie miłością sprawia, że czuję się dobrze;
jest wyrazem mojej wewnętrznej radości.
Kocham siebie i dlatego troszczę się o swoje ciało.
Z miłością odżywiam je wartościowym pokarmem i napojami.
Pielęgnuję je i ubieram, 
a ono odpowiada mi tryskającym zdrowiem i energią.
Kocham siebie, dlatego zapewniam sobie wygodny dom,
który spełnia moje wymagania
i w którym przyjemnie jest być.
Przepełniam pokoje wibracją miłości, by każdy kto wchodzi,
łącznie ze mną,
czuł tę miłość i mógł się nią żywić.
Wszystko jest dobre w moim świecie.

Louise Hay "Możesz uzdrowić swoje życie"

3 komentarze:

  1. cieszę się, że przeczytałam to sobie na "dzień dobry" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, kilka listków z kapuścianego zegara spadnie, zanim sobie to przyswoję, ale jestem przekonana, że gra jest warta świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń