środa, 14 sierpnia 2013

Kocham siebie



Kocham siebie,
przeto wykonuję pracę, która sprawia mi radość i pozwala
na wykorzystanie moich talentów i zdolności twórczych;
pracuję z ludźmi
i dla ludzi, których kocham i którzy mnie kochają
i zarabiam wystarczająco dobrze.
Kocham siebie,
więc zachowuję się przyjaźnie wobec wszystkich ludzi,
ponieważ wiem, iż to co daję, wraca do mnie zwielokrotnione.
Do mojego świata przyciągam tylko kochających ludzi,
bo oni są odbiciem mnie samego.
Kocham siebie,
dlatego wybaczam, całkowicie uwalniam się
od przeszłości oraz wszystkich minionych doświadczeń
i jestem wolny.
 Kocham siebie,
 więc żyję całkowicie teraźniejszością,
doświadczając każdej chwili jako dobrej.
Wiem, że moja przyszłość jest jasna, radosna i bezpieczna,
ponieważ jestem ukochanym dzieckiem Wszechświata,
Wszechświat zaś z miłością troszczy się o mnie,
teraz i zawsze.
Wszystko jest dobre w moim świecie.


11 komentarzy:

  1. po przeczytaniu tego też poczułam, że siebie kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest najważniejsze, aby siebie kochać. Bez tego nie ma miłości do innych ludzi, miałem z tym problem :)

      Usuń
  2. Dziękuję Ci, że mi o tym przypomniałeś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, też o tym w pewnym momencie życia zapomniałem :)

      Usuń
  3. Piękna ta Twoja dezyderata; podpisuję się pod nią, bo myślę tak samo
    :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest moja, to afirmacja z książki Louise Hay "Możesz uzdrowić swoje życie". Cieszę się, że się z nią zgadzasz, że tak myślisz. Jeżeli się tak mysli, to przynosi potem korzyści. Nasze myśli wracają do nas. Jeżeli myślimy pozytywnie, spotykają nas dobre rzeczy w życiu :)

      Usuń
    2. Tak TRZEBA myśleć i postępować. Wierzę, że dobre czyny wracają do nas, albo też, że dobro które czynię nie ginie, tylko gdzieś tam daleko w świecie przynosi lepszy owoc. Lubię swoja pracę, chociaż gdy daje mi popalić, uważam, że jest po to, bym miała co do garnka włożyć. Trzeba kochać swoje życie, bo innego nie mamy. Jest dobre samo w sobie. Jeśli by tak nie było, to czy warto byłoby żyć?
      Czyń dobro, rób swoje, kochaj ludzi i nie czekaj na nagrodę lub na szybkie plony...
      Zwrot przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie.
      Pozdrawiam Cię gorąco i życzę Ci, by każde drzwi były przed Tobą otwarte.

      Usuń
    3. Dziękuję i także Cię pozdrawiam, dodajesz mi otuchy, oby było więcej tak życzliwych ludzi.

      Usuń
  4. Och, gdyby to tylko było prawdziwe... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam stosować afirmacje. Czy działają dowiem się za jakiś, mam nadzieję niedługi, czas :)

      Usuń
  5. "Wiara czyni cuda" Wierzę w afirmację, doświadczyłam jej osobiście :)
    I tak, jak możemy ściągać na siebie nieszczęścia, to również pozytywnym, szczerym i uczciwym myśleniem możemy przyciągać dobro. Niezależnie od sytuacji zawsze wyjdzie nam to na lepsze.
    Najważniejsze żeby zacząć zmiany od siebie.
    Trzymam kciuki!!! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń