sobota, 25 sierpnia 2012

10 rzeczy, które potrzebuję aby przeżyć




7 komentarzy:

  1. A gdzie: beer, wine, vodka, no i moonshine :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa lista i mnie by w jakimś stopniu odpowiadał taki styl życia .)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie: more coffee and more books :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe ale jeśli można wybierać to wolę "wein, weib und gesang" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. punkt 7. napawa optymizmem :) jeszcze nie jesteś stracony dla świata ludzi ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tylko nie wiem czy jestem w stanie rozmawiać na odpowiednim poziomie, zamroczony oparami kawy lub herbaty, z przekrwionymi od czytania oczami:))

      Usuń
    2. ja też się boję mojego poziomu, ale to z tego powodu, że mnóstwa rzeczy, o których piszesz, nie przeczytałam!

      Usuń